fredag 3. august 2012

Tidligere prosjekter

Jeg er riktignok nybegynner når det gjelder å lage mønstre, men genseren er så absolutt ikke mitt første håndarbeidsprosjekt. Jeg er litt utålmodig av meg, og ser jeg noe fint jeg har lyst til å prøve å lage min egen versjon av setter jeg gjerne i gang med et tilfeldig garn og nada oppskrift. Med det resultat at jeg har mange uferdige prosjekter bak meg, og noen med veldig spesielt utseende. En av de absolutt verste tilfellene er da jeg prøvde å lage en kopi av en nydelig topp fra Malene Birger, resultatet ble en brun søppelsekk.

I det siste har mange av vennene mine fått barn (og flere er på vei), og jeg ville jo selvfølgelig lage gaver i stedet for å kjøpe (sååå mye mer personlig, ikke sant?). Så langt har jeg laget to eksemplarer av frosken Frankie fra Drops. Her sitter førstemann ferdig og i kjempehumør.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar